1. Με ποιους τρόπους μπορώ να πραγματοποιήσω την παραγγελία μου από τα Υφάσματα Κουμαρέλης;
2. Με ποιον τρόπο μπορώ να πραγματοποιήσω την παραγγελία μου μέσω του ηλεκτρονικού σας καταστήματος;
- Επιλέξτε τα προϊόντα και την ποσότητα που σας ενδιαφέρουν.
- Προσθέστε τα στο Καλάθι Αγορών.
- Ολοκληρώστε την παραγγελία σας ως επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) ή δημιουργήστε Δωρεάν Λογαριασμό.
- Εισάγετε τα στοιχεία αποστολής της παραγγελίας σας.
- Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε.
- Ελέγξτε τη παραγγελία σας και πατήστε «Ολοκλήρωση παραγγελίας».
Αν ακολουθήσατε σωστά την παραπάνω διαδικασία, θα δείτε το μήνυμα της επιτυχούς παραγγελίας και θα λάβετε email με την πλήρη παραγγελία σας και όλες τις λεπτομέρειές της στο email που δηλώσατε.
3. Υπάρχει ελάχιστο ποσό παραγγελίας;
- Όχι, δεν υπάρχει ελάχιστο ποσό παραγγελίας.
4. Ποια είναι η ελάχιστα ποσότητα κοπής υφάσματος;
- Η ελάχιστη ποσότητας κοπής υφάσματος είναι οι 0,50 πόντοι (μισό μέτρο).
5. Μπορώ να πάρω παραπάνω από ένα τεμάχιο σε κάποιο ύφασμα;
- Ναι, αν λόγου χάρη χρειάζεστε 2 τεμάχια του 1 μέτρου σε κάποιο ύφασμα, μπορείτε να παραγγείλετε 2 μέτρα και στις σημειώσεις να μας ενημερώσετε ότι θέλετε να κοπεί σε 2 τεμάχια του 1 μέτρου, κ.λπ.
6. Με ποιον τρόπο μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή της παραγγελίας μου;
Μέσω:
- Αντικαταβολής.
- Πληρωμή με Πιστωτική / Χρεωστική Κάρτα.
- Κατάθεση ή Έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό.
- Πληρωμή στο κατάστημα μας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με του τρόπους πληρωμής, πατήστε
εδώ
7. Με ποιους τρόπους μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;
- Με δωρεάν παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα στην οδό Αργυράκη 14 στο Ηράκλειο Κρήτης.
- Μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier.
- Μέσω μεταφορικής εταιρείας της επιλογής σας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με του τρόπους αποστολής και τις χρεώσεις, πατήστε
εδώ8. Υπάρχει η δυνατότητα να επιστρέψω την παραγγελία μου;
- Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, μέσα σε 14 ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία παραλαβής της, εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις της πολιτικής επιστροφής της yfasmatakoumarelis.gr.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφής των προϊόντων, πατήστε
εδώ9. Υπάρχει η δυνατότητα να ακυρώσω την παραγγελία μου;
- Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, εφόσον το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το επιτρέπει.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική ακύρωσης της παραγγελίας σας, πατήστε
εδώ10. Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις πραγματοποίησα;
11. Πώς μπορώ να παρακολουθώ την πορεία της παραγγελίας μου;
- Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα λάβετε email με την πλήρη παραγγελία σας και όλες τις λεπτομέρειές της στο email που δηλώσατε.
- Επίσης θα λαμβάνετε email για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται: σε επεξεργασία, σε πληρωμένες, σε απεσταλμένες, σε ολοκληρωμένες ή και σε ακυρωμένες.
- Με την ολοκλήρωση της παράδοσης της παραγγελίας στην EΛΤA Courier, σας αποστέλλετε email με τον αριθμό παρακολούθησης του δέματος σας, ώστε να παρακολουθείτε την πορεία του στο site της ELTA Courier ή στην εκάστοτε μεταφορική της επιλογής σας.
12. Σε περίπτωση που υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία μου, πού μπορώ να απευθυνθώ;
- Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 2810333559 ή να στείλετε email στο info@yfasmatakoumarelis.gr , αναγράφοντάς τον αριθμό παραγγελίας, το ονοματεπώνυμό σας και το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
13. Ο Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στις αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα;
- Ο Φ.Π.Α των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην τελική αναγραφόμενη τιμή.