MENU
×
  Καλάθι αγορών
Γενικές Ερωτήσεις
1. Με ποιους τρόπους μπορώ να πραγματοποιήσω την παραγγελία μου από τα Υφάσματα Κουμαρέλης;
2. Με ποιον τρόπο μπορώ να πραγματοποιήσω την παραγγελία μου μέσω του ηλεκτρονικού σας καταστήματος;
  • Επιλέξτε τα προϊόντα και την ποσότητα που σας ενδιαφέρουν.
  • Προσθέστε τα στο Καλάθι Αγορών.
  • Ολοκληρώστε την παραγγελία σας ως επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) ή δημιουργήστε Δωρεάν Λογαριασμό.
  • Εισάγετε τα στοιχεία αποστολής της παραγγελίας σας.
  • Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε.
  • Ελέγξτε τη παραγγελία σας και πατήστε «Ολοκλήρωση παραγγελίας».
Αν ακολουθήσατε σωστά την παραπάνω διαδικασία, θα δείτε το μήνυμα της επιτυχούς παραγγελίας και θα λάβετε email με την πλήρη παραγγελία σας και όλες τις λεπτομέρειές της στο email που δηλώσατε.
3. Υπάρχει ελάχιστο ποσό παραγγελίας;
  • Όχι, δεν υπάρχει ελάχιστο ποσό παραγγελίας.
4. Ποια είναι η ελάχιστα ποσότητα κοπής υφάσματος;
  • Η ελάχιστη ποσότητας κοπής υφάσματος είναι οι 0,50 πόντοι (μισό μέτρο).
5. Μπορώ να αλλάξω το φάρδος του υφάσματος;
  • Όχι, το φάρδος των υφασμάτων παραμένει σταθερό. Αν π.χ. επιλέξετε 1 μέτρο από κάποιο ύφασμα όπου το φάρδος του είναι 1.50 μέτρο, θα παραλάβετε 1 x 1.50 και ούτω καθεξής.
6. Μπορώ να πάρω παραπάνω από ένα τεμάχιο σε κάποιο ύφασμα;
  • Ναι, αν λόγου χάρη χρειάζεστε 2 τεμάχια του 1 μέτρου σε κάποιο ύφασμα, μπορείτε να παραγγείλετε 2 μέτρα και στις σημειώσεις να μας ενημερώσετε ότι θέλετε να κοπεί σε 2 τεμάχια του 1 μέτρου, κ.λπ.
7. Ο Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στις αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα;
  • Ο Φ.Π.Α των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην τελική αναγραφόμενη τιμή.
8. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τα χαρακτηριστικά, τη σύνθεση και τη φροντίδα του προϊόντος;
  • Στη σελίδα του εκάστοτε προϊόντος κάτω από την περιγραφή του και την επιλογή της ποσότητας, αναγράφονται αναλυτικά τα χαρακτηριστικά, η σύνθεση και η φροντίδα του.
9. Γιατί πάνω στις φωτογραφίες των προϊόντων εμφανίζεται το λογότυπο της επιχείρησης Υφάσματα Κουμαρέλης;
  • Σε όλες τις φωτογραφίες των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος yfasmatakoumarelis.gr εμφανίζεται το λογότυπο της επιχείρησης Υφάσματα Κουμαρέλης για την αποφυγή κλοπής της φωτογραφίας. Στην πραγματικότητα το λογότυπο δεν υπάρχει πάνω στα προϊόντα, αλλά μόνο στις φωτογραφίες της yfasmatakoumarelis.gr, της οποίας αποτελούν ιδιοκτησία. Εδώ μπορείτε να ενημερωθείτε περαιτέρω για τα πνευματικά δικαιώματα.
10. Τι συμβαίνει όταν πραγματοποιήσω την παραγγελία μου σε ένα Άμεσα Διαθέσιμο προϊόν και λάβω email ότι η ποσότητα του προϊόντος που έχω επιλέξει δεν επαρκεί στην αποθήκη;
  • Εάν πραγματοποιήσετε μια παραγγελία σε ένα προϊόν που εμφανίζεται Άμεσα Διαθέσιμο και λάβετε email ότι: ''η ποσότητα του προϊόντος που έχετε επιλέξει δεν επαρκεί στην αποθήκη'', σημαίνει ότι πρόκειται για ένα σταθερό προϊόν, το οποίο ανανεώνεται συνεχώς στην αποθήκη μας. Εκτός απροόπτου, το προϊόν είναι και πάλι διαθέσιμο στην αποθήκη μέσα σε 1 με 2 εργάσιμες ημέρες από την εξάντληση του. Αν πραγματοποιήσετε την παραγγελία και το προϊόν έχει εξαντληθεί, σας ενημερώνουμε ότι δεν επαρκεί στην αποθήκη και πότε αναμένεται η νέα παραλαβή. Μόλις το παραλάβουμε, η παραγγελία στέλνετε αμέσως.
11. Τι συμβαίνει εάν το προϊόν που επιθυμώ να παραγγείλω είναι Μη Διαθέσιμο ή δεν επαρκούν τα μέτρα που χρειάζομαι;
  • Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι Μη Διαθέσιμο ή δεν επαρκούν τα μέτρα χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2810333559  ή να στείλετε email στο info@yfasmatakoumarelis.gr ώστε να σας ενημερώσουμε για τη διαθεσιμότητα. Εάν η παραλαβή πρόκειται να καθυστερήσει αρκετά ή δεν υπάρχει πλέον διαθεσιμότητα στον προμηθευτή, σας ενημερώνουμε άμεσα. Εάν η καθυστέρηση ξεπεράσει τις 5 εργάσιμες ημέρες, η παραγγελία παραμένει εκκρεμής και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τον αναμενόμενο χρόνο διαθεσιμότητας του προϊόντος, την αντικατάσταση ή την ακύρωση της παραγγελίας.
12. Τι συμβαίνει εάν παραγγείλω ένα Άμεσα Διαθέσιμο προϊόν, αλλά ενημερωθώ ότι η ποσότητα του προϊόντος που έχω επιλέξει δεν επαρκεί στην αποθήκη και έχει εξαντληθεί από τον προμηθευτή;
  • Εάν πραγματοποιήσετε μια παραγγελία σε ένα προϊόν που εμφανίζεται άμεσα διαθέσιμο και ενημερωθείτε ότι η ποσότητα του προϊόντος που έχετε επιλέξει δεν επαρκεί στην αποθήκη καθώς δεν πρόλαβε να ενημερωθεί το σύστημα και το προϊόν έχει εξαντληθεί από τον προμηθευτή μπορείτε να προχωρήσετε στην αγορά της εναπομείναντα ποσότητας, στην αντικατάσταση του προϊόντος ή την ακύρωση της παραγγελίας. 
13. Με ποιον τρόπο μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή της παραγγελίας μου;
Μέσω:
  • Αντικαταβολής.
  • Πληρωμή με Πιστωτική / Χρεωστική Κάρτα.
  • Κατάθεση ή Έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό.
  • IRIS Payments
  • Πληρωμή στο κατάστημα μας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με του τρόπους πληρωμής, πατήστε εδώ
14. Με ποιους τρόπους μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;
  • Με δωρεάν παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα στην οδό Αργυράκη 14 στο Ηράκλειο Κρήτης.
  • Μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier.
  • Μέσω μεταφορικής εταιρείας της επιλογής σας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με του τρόπους αποστολής και τις χρεώσεις, πατήστε εδώ
15. Υπάρχει η δυνατότητα να επιστρέψω την παραγγελία μου;
    • Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, μέσα σε 14 ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία παραλαβής της, εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις της πολιτικής επιστροφής της yfasmatakoumarelis.gr.
    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφής των προϊόντων, πατήστε εδώ
16. Υπάρχει η δυνατότητα να ακυρώσω την παραγγελία μου;
  • Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, εφόσον το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το επιτρέπει.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική ακύρωσης της παραγγελίας σας, πατήστε εδώ
17. Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις πραγματοποίησα;
  • Eαν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας και θέλετε να προσθέσετε κι άλλο ένα προϊόν, θα πρέπει να πραγματοποιήστε 2η παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείτε και στα σχόλια ζητήστε να γίνει ένωση των παραγγελιών αναγράφοντας τον αριθμό της προηγούμενης παραγγελίας.
18. Πώς μπορώ να παρακολουθώ την πορεία της παραγγελίας μου;
  • Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα λάβετε email με την πλήρη παραγγελία σας και όλες τις λεπτομέρειές της στο email που δηλώσατε.
  • Επίσης θα λαμβάνετε email για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται: σε επεξεργασία, σε πληρωμένες, σε απεσταλμένες, σε ολοκληρωμένες ή και σε ακυρωμένες. 
  • Με την ολοκλήρωση της παράδοσης της παραγγελίας στην EΛΤA Courier, σας αποστέλλετε email με τον αριθμό παρακολούθησης του δέματος σας, ώστε να παρακολουθείτε την πορεία του στο site της ELTA Courier ή στην εκάστοτε μεταφορική της επιλογής σας.
19. Σε περίπτωση που υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία μου, πού μπορώ να απευθυνθώ;
Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 2810333559  ή να στείλετε email στο info@yfasmatakoumarelis.gr , αναγράφοντάς τον αριθμό παραγγελίας, το ονοματεπώνυμό σας και το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Χωρίς εγγραφή
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

2810333559